Skip to Content

Бізнес в Україні може об'єднуватись заради відстоювання своїх інтересів!

Бізнес-об'єднання в Україні дедалі стають сильнішими та готовими професійно відстоювати свої позиції під час діалогу із владою - до таких висновків можна прийти за результатами проведення цьогорічного тренінгу-семінару з лобіювання та адвокасі для представників бізнес-асоціацій. 

Вже традиційно Інститут професійного лобіювання та адвокасі на замовлення представництва в Україні Міжнародного центру приватного підприємництва (CIPE) провів у період з 23 по 26 квітня ц.р. навчання для представників 35 об'єднань бізнесу з усіх регіонів України, представивши інтерактивні навчальні курси з основних компонентів організації та проведення успішної лобістської або адвокасі-кампанії. 

Варто зазначити, що тренінг залишив добрі враження як в організаторів, так і учасників, та продемонстрував готовність та спроможність бізнесу об'єднуватись не за формою, а за змістом навколо конкретних питань і вже професійно підходити до організації адвокасі-кампанії із продуманою стратегією, залученою експертизою, а головне - знаючи, що і як пропонувати органам влади для покращення становища малого та середнього бізнесу в Україні. Учасники мали можливість поділитись один з одним успішними прикладами організації своїх кампаній щодо внесення змін до законодавства на рівні законів та підзаконних актів. 

Окрім того, організатори також намагались посилити комунікацію між минулорічними та цьогорічними учасниками тренінгу. Так, свої  коаліційні проекти, які сформувались внаслідок минулорічного тренінгу, з налагодження діалогу між малим та середнім бізнесом, протидії нелегальній торгівлі, а також недопущення незаконного втручання представників органів державної влади у діяльність бізнесу представили відповідно Сумська, Кримська та Вінницька коаліції. Коаліціянти мали можливість презентувати свої проекти цьогорічним учасникам тренінгу, таким чином розширивши географію, ресурси та чисельність своїх коаліцій.

Вперше серед учасників тренінгу був використаний інструмент "Ресурсної карти", якій дав можливість в режимі онлайн усім представникам об'єднань бізнесу висвітлити свої наявні ресурси, в тому числі у взаємодії із органами влади як на регіональному, так і центральному рівнях, співпраці із засобами масової інформації, використання нових медій тощо для того, щоб пошук партнерів та побудова коаліцій були більш ефективними та життєздатними.